Čo je PPC?

PPC alebo pay per click, česky platené za prekliknutie sú zrejme najrozšírenejšou formou online reklamy vôbec a len máloktorý podnikateľ ich neskúsi. Prečo? Môžu byť pomerne lacné, sú rýchle spustiteľné, ponúka ich hocikto, poprípade si ich majitelia môžu nastaviť sami. A predovšetkým fungujú od tej doby, kedy vznikli vyhľadávače. Všetky uvedené fakty sú aj dôvodom, prečo im toľko podnikateľov nemôže prísť na meno a zatracuje ich.

Pridané hodnoty PPC reklamy

Základný zdroj
návštevnosti / príjmov
Ľahká merateľnosť
úspešnosti / návratnosti
Nákladnosť
už od 5%
Rýchle výsledky
- fungujú hneď
Zmluva na dobu neurčitú
teda bez záväzkov
Všetky nastavenia len
vo Vašich účtoch
Podpora pre lepšie pozície
vo vyhľadávačoch (SEO)
Maximálna pružnosť a flexibilita
- kompletné spustenie do 3 dní

Ako funguje PPC?

V tejto kategórii sa zameriame len na najzákladnejšiu formu PPC, teda SKLIK a ADWORDS. Fungujú tak, že sa Váš web zobrazuje na kľúčové slova, ktoré si sami zvolíte a to v neobmedzenom množstve. Potom je to otázka nastavenia kampaní a ceny, za ktorú ste ochotní sa na dané kľúčové slovo zobrazovať.

Kampane, ktoré pre klientov spravujeme, sú vždy zostavované tak, aby tu bola čo najvyššia pravdepodobnosť zisku pre klienta. Prvou úlohou je tak vybrať si sortiment, ktorý je pre zákazníka atraktívny a pre Vás ako predajcu má zaujímavú maržu. Nedáva zmysel naštartovať kampaň na kľúčové slova, kde produkt stojí 200 Kč a marža je 20% teda 40 Kč. Pokiaľ vychádzame z priemernej konverzie ( podiel návšteva/nákup ) 1%, nemôže sa Vám taká kampaň nikdy vyplatiť. Preto sa vždy snažíme nájsť atraktívne produkty s vysokou maržou, na ktoré potom dáva zmysel mieriť a pravidelne kampaň vylepšovať.

Prečítajte si o ďalších formách PPC ako sú napr. google nákupy, remarketing alebo obsahová sieť.

Prečo sú PPC nevyhnutné?

PPC sú pre veľa našich klientov nosnou časťou online marketingu, ktorá môže tvoriť 30 – 80% celkovej návštevnosti aj obratu. Našim cieľom je však zisk, ktorý sa nastavuje opäť ako väčšina služieb individuálne. Je samozrejme rozdiel, či je vaša priemerná objednávka 300 Kč alebo 30 tis., ale aj pri priemernej objednávke 300 alebo aj menej korún, pokiaľ je to zákazník pravidelný, môžu byť kampane ziskové. Napr. v oblasti gastronómie, kde sa objednávka priemerne pohybuje okolo 200 Kč, sme sa dokázali dlhodobo a stabilne dostať na nákladovosť PPC okolo 7%. To je pre veľa podnikateľov veľký úspech a v takom prípade je Vám potom väčšinou jedno, či sa mesačne prekliká 5 alebo 50 tis.

Dnešný trend vyhľadávačov ukazuje, že viac ako kedykoľvek predtým ovplyvňuje investície do PPC pozícia v organickom vyhľadávaní. Neexistuje na to žiadna presná metrika, viac menej môžeme s istotou povedať, že s PPC budete mať výrazne vyššiu šancu na top pozíciu vo fulltextovom vyhľadávaní.

Koľko to stojí?

Cena našej správy vychádza podľa hodinovej náročnosti, ktorú si ale vždy stanovujeme napred. Priemerná cena za správu PPC kampane sa pohybuje od 5 do 15 tis/mes. + nákladný na kliky.


V Hi Promotion nepovažujeme pri správe PPC zmluvné záväzky na dobu určitú. Výhoda PPC je, že výsledky sú merateľné a dostavujú sa veľmi rýchlo, preto pokiaľ sa Vám nezdajú dostatočne atraktívne, nedržíme Vás u nás nikdy násilne. Ak aj vy chcete poznať náš názor na nastavenie vašich aktuálnych PPC a chcete to s nami skúsiť, kontaktujte nás nižšie.

Presvedčili sme Vás?

Neváhajte nás kontaktovať

Sme tu pre Vás a Vaše potreby nás zaujímajú. Napíšte nám telefónne číslo a my Vás budeme kontaktovať.

NAPÍŠTE NÁM
Vyskúšajte nás! Nezáväzne sa informujte o našich službách alebo si dohodnite bezplatnú schôdzku. Nájdeme riešenie presne pre vás. NAPÍŠTE NÁM!

Naša kvalifikácia a partneri

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobných údajov | HiPromotion.cz © 2017 Všetky práva vyhradené