Content Marketing

Veľmi dôležitá časť marketingu, ktorá je dlhodobo na vzostupe a neočakávame, že tomu bude v budúcnosti inak. Content marketing ako aj obsahový marketing zahŕňa tvorbu textov pre rôznorodé použitie, popis na web, články do blogu, PR články alebo komunikácia na sociálnych sieťach.

Máloktorý podnikateľ je aj spisovateľ. Napriek faktu, že svojmu odboru veľmi dobre rozumie a pri komunikácii s klientom dokáže hodiny a hodiny vášnivo rečniť na dané téma a zvyčajne ho svojou odbornosťou a prirodzenou presvedčivosťou „doťuknúť“ k nákupu. Ako náhle má to isté predviesť na papieri, nastáva veľký problém. Namiesto toho radšej rieši akékoľvek iné úlohy, ako dať dohromady atraktívny obsah na stránky. Poznáte to? :)

Ako to funguje a ako to prebieha?

Začneme tým, že bez Vás to nepôjde. Vaše poznatky a odbornosť sú to, čo potrebujeme. Našou úlohou bude z Vás tieto dáta „Vytiahnuť“ a v určitom poradí ich poskladať, učesať a v neposlednom rade naformátovať tak, aby bol obsah atraktívny, prehľadný, rýchlo dohľadateľný a čitateľný pre vaše publikum.

 Na začiatku každej spolupráce je teda schôdzka, kde sa musíme čo najviac oboznámiť s Vašou firmou a definovať si, čo budeme vytvárať, v akom rozsahu, ako často a predovšetkým čo je to, čo vašich klientov zaujíma.

Rovnakým spôsobom ide využiť content marketing aj pri nábore zamestnancov.

Prečo je content marketing tak dôležitý?

Content marketing je neodmysliteľnou súčasťou online marketingu. Iba vo veľmi málo odboroch predávajú čisto len obrázky, teda design, ale aj také odbory existujú. V každom prípade, pokiaľ Vašim podnikaním nie je napríklad dizajnérsky ateliér, bez prepracovaných textov sa neobídete. Váš potencionálny zákazník chce vedieť čo kupuje a taktiež prečo to má kúpiť práve u Vás a nie u konkurencie.

 Vedľajšiu, nie však menej dôležitú rolu má obsah pre SEO, teda optimalizácia pre vyhľadávače. Atraktívny, prirodzený, dobre nakľúčovaný obsah s pridanou hodnotou pre klienta je základným parametrom pre získanie a udržanie prednej pozície vo vyhľadávaní.

Koľko to stojí?

Cena za normostranu sa v závislosti na náročnosti odboru a na formáte textu (iný čas zaberie tvorba popisov produktov vs. článok na blog) pohybuje od 990 – 1350Kč za normostranu.

 Pokiaľ si už ďalej nechcete lámať hlavu nad prázdnym papierom, prenechajte túto činnosť nám. Pre našich redaktorov a copywriterov je to radosť a Vaši zákazníci isto atraktívny obsah, ktorý spoločne vytvoríme, ocenia.

Presvedčili sme Vás?

Neváhajte nás kontaktovať

Sme tu pre Vás a Vaše potreby nás zaujímajú. Napíšte nám telefónne číslo a my Vás budeme kontaktovať.

NAPÍŠTE NÁM
Vyskúšajte nás! Nezáväzne sa informujte o našich službách alebo si dohodnite bezplatnú schôdzku. Nájdeme riešenie presne pre vás. NAPÍŠTE NÁM!

Naša kvalifikácia a partneri

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobných údajov | HiPromotion.cz © 2017 Všetky práva vyhradené