PPC reklama všeobecne

Rýchly spôsob, ktorý Vám pomôže priviesť na web viac zákazníkov a zvýšiť obrat.
A navyše - zaplatíte iba za preklik.

PPC reklama je pomerne lacná a prináša okamžité výsledky. Dostane Vás na vrchné priečky vyhľadávačov. Stačí vybrať iba relevantné kľúčové slová.

Ověření SKlik seznam
Ověření Google Partner

Pridané hodnoty PPC reklám

Je jednoducho merateľná z hľadiska návratnosti aj úspešnosti
Jej nákladovosť môže byť nízka aj 5 %
Okamžite prinesie výsledky
Podporí Vašu pozíciu vo vyhľadávačoch
Prinesie na Váš web nových návštevníkov
Nastavovanie prebehne iba na Vašich účtoch

Trochu PPC teórie

Ako funguje PPC reklama?

Riešime PPC na Zozname v Skliku alebo cez Google Adwords. V prvom rade je zostavený zoznam kľučových slov, na ktorý sa Váš web bude zobrazovať. Potom sa nastavujú kampane, ktoré zobrazujú najatraktívnejší sortiment so zaujímavou maržou. Kampane sú priebežne optimalizované a vylepšované tak, aby dosiahli čo najnižšiu nákladovosť.


PPC reklama a jej formy

Google nákupy zobrazujú produkty prehľadným spôsobom. Nájdete v nich produkty z rôznych e-shopov vďaka čomu sa nemusíte jednotlivými webovými stránkami preklikávať. Na jednom mieste sa nachádzajú všetky dôležité informácie, od popisu cez cenu až po hodnotenie e-shopu zákazníkmi. Inzercia v Google nákupoch je preto nielen efektívna, ale vykazuje tiež vysokú návratnosť. Keďže sa Google nákupy zobrazujú na samom vrchu vo vyhľadávaní, pomôžu Vám tiež zviditeľniť Vašu značku.

Remarketing umožňuje osloviť návštevníkov webu alebo e-shopu. Nie každý nakúpi pri prvej návšteve. Niektorí zákazníci v závislosti od rozhodovacie procesu nakúpia až o niekoľko dní alebo týždňov. Remarketingom sa týmto ľuďom môžete pripomenúť a opakovane ich osloviť, vďaka čomu sa zvyšuje aj šanca, že u Vás nakúpia.

Obsahová sieť Vás dostane na portály aj magazíny po internete. Prostredníctvom bannerov a textov môžete vďaka obsahovej sieti cieliť na rôzne cieľové skupiny.

Vyhľadávacia sieť Vás zobrazí na popredných pozíciach vo vyhľadávačoch. Reklama tohto typu sa zobrazuje nad organickými výsledkami vyhľadávania a viaže sa na konkrétne kľúčové slová, ktoré ľudia hľadajú.

Ako nazdieľať prístupy pre PPC?

Prečítajte si naše užitočné návody, ktoré Vám pomôžu s udelením prístupu do jednotlivých PPC služieb.

PREČÍTAŤ NÁVOD

Chcete ušetriť s programom Google CSS?

Pomocou Google CSS programu je možné inzerovať až o 20 % lacnejšie, náš návod Vám pomôže sa do programu zapojiť.

PREČÍTAŤ NÁVOD

Čo sme už dosiahli

Prezrite si reálne prípadové štúdie, ktoré sme pripravili v spolupráci s našimi klientmi.


Prípadové štúdie

ZVÝŠENIE POČTU KONVERZIÍ O 373 %

PPC TVORÍ 55-60% CELK. TRŽIEB

SPOLUPRÁCA SO ZDRAVÝM BATOHOM

PPC je tímová práca

Jeden špecialista nestačí. Preto je spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami u nás samozrejmosťou. Kto bude pracovať na Vašom projekte?

Chcete poznať celý náš tím?

Ľudia v HiPromotion.cz
PPC špecialista

Vypracuje analýzu kľúčových slov, nastavuje kampane

Grafik

Tvorí bannery, ktoré sa v rámci PPC reklám zobrazujú zákazníkom

Copywriter

Píše pútavé texty, ktoré dokážu upútať pozornosť

Naše kvalifikácie a partnerstvo